Saturday 25 August 2012

mood

adakah anda masih berada dalam mood raya ? baguslah kalau begitu untuk rapatkan silaturrahim .... untuk pertama kali raya tahun ini saya tidak dapat menyertai rombongan ziarah raya anak negeri ... bertandang ke rumah sahabat sahabat .... ada yang message kepada saya ketidakbersamaan dalam rombingan kali ini ..... maafkan diriku wahai sahabat sahabat ..... saya memenuhi undangan perkahwinan kawan kawan saya yang menunggu kepulangan saya dari shah alam ke kelantan semata mata untuk memberi kad perkahwinan face to face ..... hemmmm sungguh terharu ...... seriusly dah lama sangat tak jumpa kawan kawan lama ..... bila dah pergi rumah ke rumah banyak yang di borakkan ... ada yang dah ada anak dah pun ! ......

seingat dua tahun yang lepas saya mengajak mereka bertandang ke rumah beraya dan berunio di rumah ku memang ramai sebab yang datang sekaligus dan menggabungkan dua kelas ... kelas bio and LK sebab kedua dua kelas ni teman teman rapatku walaupun berbeza kelas .....

macam tak percaya pun ada ramai yang dah khawin ..... masa zaman 'muda' dulu nakal semacam tup tup dah jadi suami orang .... dan yang tak disangka sangkakan ramai diantara teman temanku yang berkhawin dengan pasangan masing masing yang sama sekolah cuma berbeza kelas ... inilah dikatakan JODOH ALLAH ! .... Subhanallah ..... ape ape pun tumpang gembira ....

akibat terlalu banyak kenduri sehinggakan semalam, mengambil keputusan untuk tak makan nasi ... sebab ? penangan daging yang membuatkan diriku Kepeningan sehari suntuk ... bukan ada penyakit darah ttinggi tapi 'alergic' kot makan banyak banyak daging ..... =)

sehingga hari ini belum diberi kesempatan untuk bertandang ke rumah sahabat sahabat ... plus jem jalan dan juga rata rata rumah sahabat sahabtku jauh sangat ...

Ape ape pun Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin .... ^^

No comments:

Post a Comment